about gym

on 27 noiembrie 2008
Gimnastica e sportul meu preferat!!!Bine ca mai sunt cateva sporturi care imi plac (sariturile si dansul in apa, patinajul artistic..) dar gimnastica mi se pare ca este cel mai complex si interesant sport.Pentru mine gimnastica inseamna ambitie si multa munca.Fara munca nu exista performanta...din pacate insa ,fiind un sport foarte solicitant atat fizic cat si psihic, se intampla uneori ca munca asta asidua sa nu aiba nici un rezultat pentru ca lipsa de concentrare duce la accidentari iar asta poate duce la retragere tocmai cand tot efortul incepuse sa dea roade.Din pacate se intampla...
Imi amintesc ca eram foarte mica atunci cand mami ne-a dus la un club sportiv din oras pe mine si pe sora mea.Acolo se facea gimnastica,sub nivel de performanta, era un fel de prima etapa..Tin bine minte ca mi-a placut perioada aia.Ma uitam la fetele mai mari decat mine si eram oarecum impresionata de ceea ce stiau ele sa faca, ce invatasera : rostogoliri, flic-flacuri, sarituri...Pacat ca n-am mai continuat si nici nu stiu exact de ce, probabil din cauza lipsei banilor,( cum se intampla de obicei) dar pentru mine va ramane o amintire frumoasa..
Astazi, gimnastica e mult mai grea, mult mai complexa..necesita un efort mult mai mare ...si cu toate acestea exista copii care , ajutati de parinti ce-i drept, se mai indreapta catre sportul asta. Dovada ca avem destui campioni care sa confirme ca gimnastica e inca un sport atractiv din toate punctele de vedere..sau cel putin imi place mie sa cred asta.
Anul asta la Olimpiada de la Beijing am stat cu sufletul la gura la fiecare evolutie a gimnastilor..mi-a placut, le-am admirat in special pe fete pentru curajul lor si pentru dorinta lor de a ocupa un loc pe podium, in conditiile in care toate componentele lotului erau la prima experienta de o asemenea amploare din cariera lor...Bravo lor pentru ceea ce au realizat si bravo antrenorului care a stiut sa le motiveze. See ya!!!

3 comentarii:

Mihai spunea...

Fain blogu'...imi place !!!
Apropo de gimnastica...mai stiu eu pe cineva care sta cu orele pe Youtube sa vada filmulete cu gimnaste ! :)

Mihai spunea...

Foarte frumos scris...ai pus punctul pe i cand ai vorbit despre accidentari si despre copiii care nu mai fac sport(deloc...ce sa mai vorbim de performanta).Pasiunea pentru sportul asta o impartasim amandoua ..si sti bine ca nu e nimic mai placut decat o competitie vazuta si comentata de noi...

Anonim spunea...

Ma bucur cand intalnesc persoane care scriu despre gimnastica si carora le place acest sport ;)