Cine cu cine seamana?

on 14 martie 2009
Hello! Ma gandisem de mult timp la subiectul asta dar a fost mai greu pana am gasit si materialele. Mai exista cu siguranta vedete care seamana intre ele si cred ca aveti si cunostinte care seamana cu vedetele (eu stiu cateva).Spre exemplificare :




Corina Caragea si Eva Longoria (cat de cat seamana)



Sandra Izbasa si Elena Gomez

Jessica Alba si Marlene Favela (actrita de telenovele)



Natalie Portman si Keira Knigheley (eu le confund tot timpul)



Lorena Rojas si Patricia Manterola



Andreea Marin si Mirela Zeta



Sonya Walger (Tell me you love me) si Alicia Sacramone (gimnasta)


P.S.Asta e o asemanare intre solistul trupei Maroon Five si un membru al familiei mele
P.P.S.Daca doar eu vad asemanarea sa nu-m ziceti ca am luat-o razna...please!!
See ya!!

2 comentarii:

Anonim spunea...

nu ai luat-o razna...dar eu cred k solistul de la maroon five seamana cu fotbalistul de la steaua Neaga

ava spunea...

asa poze reusite nu am vazut in nici un alt articol de gen. bravo