Echpa masculina de gimnastica

on 20 iunie 2009
Ei da, despre baieti n-am vorbit pana acum, asta pentru ca nu ma pricep foarte bine la gimnastica masculina, insa nu inseamna ca nu-mi place. Mai ales dupa Internationalele de la Ploiesti, mi-am dat seama cam cum stam la capitolul asta si cred ca stam destul de bine, dupa parerea mea. Totusi, trebuie sa recunoastem ca avem baieti draguti ;)

Razvan Selariu (sa speram ca-si va reveni complet )
Daniel Popescu

Flavius Koczi (e preferatul meu)

Cosmin Popescu
Alin Jivan
Ovidiu Buidoso (speranta noastra de la bara fixa)
Robert Stanescu
Andrei Ursache
Marian Dragulescu (am auzit ca se pregateste pentru Mondiale)
Marius Berbecar
Adrian Bucur
Vlad Cotuna (cred ca e cel mai tinerel)


(Europenele de la Lausanne 2008)
Daca am omis pe cineva sau am facut vreo greseala va rog sa ma corectati :)
See ya!

1 comentarii:

Raluca spunea...

Wow...credeam ca Marian Dragulescu s-a retras...ce bine ca sunt eu dezinformata;))....din pacate la baieti avem rezultate mai putine decat la fete...dar totusi avem o echipa competitiva:D