After "party", before "party"

on 28 decembrie 2008
Finally I'm home!! Spun asta deoarece am fost la tara de Craciun si de-abea asteptam sa ma intorc. O.k, imi place la tara, dar vara...Viata la tara mi se pare grea.Daca stii sa ti le faci pe toate , la un moment dat iti place. Ii admir in special pe oamenii in varsta care locuiesc la tara pt ca multi dintre ei stau singuri si se descurca in conditii destul de grele (fara apa curenta, nici macar fantana in curte, fara televizor, fara magazine in apropiere, fara telefon, etc) Ei sunt cu siguranta mai sanatosi decat noi...
Trecand peste toate, a fost un Craciun frumos, fara zapada din pacate, dar alaturi de familie, a venit si Mos Craciun, destul de incarcat (pentru ca am fost foarte cuminte). Acum urmeaza si revelionul, trecem in 2009, mai imbatranim cu un an, urmeaza si sesiunea, scoala, licenta, cu alte cuvinte totul reintra in normal.Vacantele nu ne ajung niciodata dar si in vacanta parca ne plictisim.
De revelion o sa stau in fata televizorului, ca in aproape fiecare an.Mi-am facut un mic "program", dar nu ma prea incanta promo-urile de la tv.In afara de Mondenii, Cronica carcotasilor si sper eu, ceva pe tvr, macar din revelioanele mai vechi, nu am vazut decat manele pe toate celelalte canale.Toata "crema" manelistilor s-a adunat in programele de revelion de parca n-am mai avea actori sau cantareti de marca in tara asta.De fapt o sa devenim o tara de manelisti, in curand...din pacate
Sper ca voi o sa gasiti ceva mai bun de facut in noaptea dintre ani, poate imi dati si mie o idee, daca nu, vizionare placuta la Divertis (gaguri expirate), Vacanta Mare (penibil), filme de acum 15 ani si muuuulte manele!!See ya!
Sarbatori fericite!!!

1 comentarii:

ana maria spunea...

Hello Cris..finally. Ma bucur ca Mosu' a venit cu multe cadouri anul asta, si ma bucur ca tu si familia ta sunteti bine. Abia astept sa ne vedem si sa povestim...Aceleasi programe o sa le urmaresc si eu de Revelion ca in rest de manele si de spectacole expirate m-am saturat! La multi ani!