Gym again...

on 14 decembrie 2008
Ma bucur ca v-a placut ideea de top al gimnastelor voastre preferate, pt ca am vazut ca fiecare are o alta parere...Oricum sunt multe de spus despre fiecare gimnasta, fiecare e valoroasa, fiecare a muncit si unele inca mai muncesc pentru glorie, fiecare are ceva aparte, dar daca e sa ne rezumam la cateva dintre ele e mai greu.Pana diseara cand o vom vedea pe Sandra in concurs la Cupa Mondiala (apropo de concurs, bafta multa Sandra!), hai sa mai facem un top de data asta cu gimnastele care nu va plac/nu v-au placut din diferite motive nu neaparat legate de gimnastica.Mie mi-a fost destul de greu sa gasesc 3 gimnaste care nu-mi plac, iar motivele pt care nu-mi plac sunt si mai greu de gasit..dar totusi:

3.Catalina Ponor

,
2.Vanessa Ferrari

, pur si simplu.
1.Alicia Sacramone

, nu prea imi plac americancele in general (exluzand-o pe Nastia Liukin) si mi se pare o tipa cam ingamfata....

See ya!! Sa-i tinem pumnii Sandrei in seara asta!!!

4 comentarii:

Anonim spunea...

3.Nastia Liukin
2.Vanessa ferrari
1.Svetlana Khorkhina

Toate cele 3 pentru acelasi motiv: multe dintre medalii au fost castigate pe nedrept fiind ajutate foarte mult de arbitrii!

Alexa spunea...

Deocamdata Alina Kozich si Svetlana Khorkina imi vin imi minte...

Raluca spunea...

1) Vanessa Ferrari.
2) Shawn Johnson]
3) Chelsea Memmel

ava spunea...

1.gina gogian
2.khorkhina
3.americancele