on 7 decembrie 2008
Pff..e duminica.Nu prea imi place duminica pt ca dupa duminica vine luni si lunea trebuie sa mergi la scoala/serviciu, sa-ti intrii in ritm, sa te trezesti mai devreme..A trecut si Mos Nicolae, mi-a adus multa dragoste si ceva ciocolata (ca nu merge dragostea fara ciocolata) iar dupa toate astea astept vacanta!Vacanta de sarbatori o sa fie un bun prilej ca sa ma mai relaxez, desi apoi urmeaza inevitabil sesiunea...dar o sa treaca si asta.Vreau sa stau in jurul bradului, sa ascult colinde cu familia mea si sa ne impartim cadouri.Hmm.. cadouri..de-abea astept!!Nu prea am chef de nimic acum, nu prea sunt in "apele mele", asa ca, cu gandul la sarbatori si la Mos Craciun, ne revedem in curand!!Bye!

2 comentarii:

ana maria spunea...

Singura parte proasta a zilei de duminica este ca urmeaza luni....i hate mondays, iar scoala, iar dragoieni...o sa treaca si astea, si sesiunea. Pana atunci ne putem bucura de sarbatori, o sa ne mai relaxam in vacanta asta. Meritam macar atat...sa mai scapam de stresul asta. Ma bucur ca ai primit ceea ce ti-ai dorit de Mos Nicolae...Meriti mult mai mult oricum, Mos Craciun o sa fie mult mai darnic, sunt sigura

Mira spunea...

Sunt in aceiasi situatie...amortita,cu gandul la vacanta si brad,la cadouri si cumparaturi!Sa vina Craciunul!!!!!