Vin sarbatorile!!

on 1 decembrie 2008
Sunt nostalgica...ma gandesc deja la sarbatorile de iarna, la cadouri, la bradut, la familie...Eh..mai e putin si vine si Mos Nicolae.Niciodata nu mi-a placut frigul, nu-mi place decat sa vad cum ninge, iar Craciunul e sarbatoarea mea preferata, daca pot spune asa.Imi place sa impodobesc bradul, sa impart cadouri pentru familia mea si sa ascult colinde. Iubesc colindele.Pentru mine Craciunul inseamna familie..nu-mi imaginez altfel.Dar sunt multe de vorbit despre cum arata cel mai frumos Craciun pentru fiecare dintre noi (daca aveti pareri sau idei va astept)...
Pentru Craciun am cateva recomandari de filme pe care trebuie sa le vezi, neaparat impreuna cu cei dragi.Unul pe care sigur l-ati vazut dar care are un farmec aparte e "Cum a furat Grinch Craciunul".Daca ai chef sa vezi o comedie, atunci "A Christmas story", "Dennis the menace Christmas", "Craciun cu scantei" sau "Christmas in wonderland"sunt perfecte. "The Polar Express" e un film de animatie superb, cu o poveste foarte frumoasa care te face sa redevii copil macar pentru cateva minute.Iar, dupa parerea mea, cea mai tare comedie de Craciun ramane "Craciun cu familia Krank".E un film super pe care daca nu l-ati vazut inca, trebuie sa vi-l procurati, sau poate aveti norocul sa-l revedeti pe Hbo.La toate astea as mai adauga filmele de animatie Walt Disney (A Christmas Carol, Beauty and the Beast-Enchanted Christmas, The little princess, Ratatouille,etc)

Daca v-am facut curiosi, poate imi impartasiti parerile voastre despre filmele propuse de mine, dupa ce le vedeti, neaparat de Craciun si obligatoriu impreuna cu familia.

See ya!!

2 comentarii:

ana maria spunea...

Ai maire dreptate, Craciunul inseamna familie.Ce este mai frumos decat sa stai langa bradul impodobit, sa ai familia alaturi si sa asculti colinde...si unde mai pui ca primesti si cadouri!Cel mai mult imi place ideea ca cineva se gandeste la tine in mod deosebit si iti cumpara un cadou, oricat ar fi de mic..el conteaza enorm, ca doar e de la mosu'. Multumesc pentru recomandari, o sa incerc sa gasesc filmele si sa le urmaresc

Mira spunea...

Of...de ce ai vazut deja filmele astea?Trebuie sa le vedem impreuna.Ti-am facut o lista lunga pe mess:)Spor la treaba!