Martisoare... si 1 cel misterios

on 26 februarie 2009
Se spune ca 1 martie e ziua femeii iar 8 martie ziua mamei. Snurul impletit cu alb si rosu semnifica dragostea (rosu) si renasterea (alb). In unele zone ale tarii rosul semnifica primavara iar albul, iarna.Oricum ar fi, sarbatoarea martisorului e cea care vesteste sosirea primaverii. Fie ca primim martisoare fie ca nu, trebuie sa ne bucuram de florile de primavara, de pomii infloriti si de mai multa caldura. Astazi martisoarele au capatat alte forme si culori fata de cele de acum cativa ani.Astazi avem de ales din sute de modele, unele chiar din aur si argint.Se spune ca martisoarele in forma de coşar sau trifoi cu patru foi sunt aducatoare de noroc..eh..asta ramane de vazut.Important e ca aceste mici daruri aduc bucurie.

Va spuneam in titlu de 1 cel misterios...pai hai sa vedeti de ce:

1 ianuarie- sarbatorim Anul Nou
1 martie- Ziua femeii
1 aprilie- neoficial este ziua pacalelilor
1 mai- Ziua Muncii
1 iunie- Ziua copilului
1 octombrie- incepe anul universitar
1 decembrie- Ziua Nationala Romaniei

Deci, se pare ca gravitam in jurul cifrei 1.Nu ma pricep la numere dar am descoperit ca in familia mea exista cateva chestii foarte interesante legate de numere.De exemplu, eu sunt nascuta pe 7, tatal meu pe 9, sora mea pe 26, mama mea pe 28.Exact 2 zile diferenta...evident in luni diferite. Apoi, data mea de nastere 07.06.1984,
data de nastere a sotului 03.04.1984, iar adunate, zilele si lunile, dau exact 10.10
Un pic ciudat as zice...dar nu ceva neobisnuit,asa s-a intamplat sa fie.

Sper ca de 1 Martie sa primiti multe martisoare, flori, felicitari, poate si un mic dar de la persoana iubita si sa va bucurati de frumusetea primaverii. La multi ani tuturor femeilor!

1 comentarii:

Mira spunea...

Abia astept 1 martie pentru ca oficial nu mai e iarna ,chiar daca inca e frig stiu ca nu poate sa mai fie asa pt multa vreme!