Gymnastics again

on 6 aprilie 2009
In sfarsit au trecut emotiile pe care le aveam pt gimnasti in concursul european. S-a terminat cu bine pentru fete (si ma refer si la accidentari) au castigat si medalii si bravo lor caci numai ei stiu cat muncesc pentru ele. Cu siguranta stiti care a fost clasamentul final si cate comentarii s-au facut dupa concurs cand toata lumea se pricepe dintr-o data la gimnastica si isi da cu parerea fara sa cunoasca mai nimic. Fiecare gimnast mai are mult de muncit pana sa devina constant , asta e parerea mea si mai cred ca Sandra a meritat nota pentru ca nu a executat corect ultimul element din ultima diagonala, Vanessa Ferarri a luat un argint "tras de par" la sol, Rebeca Downie ar fi meritat o nota mai mare la sarituri, Flavius Koczi are nevoie de un exercitiu mai dificil pentru a putea castiga aurul (saritura Dragulescu a fost deja "vedeta" in concurs dar nici un roman n-o executa) iar Beth Tweddle a uimit din nou cu un exercitiu extrem de dificil si de valoros pentru care a castigat o medalie de aur binemeritata. In afara de faptul ca Tvr-ul e din ce in ce mai prafuit si ca transmisia a fost destul de proasta, Alina Alexoi a completat tabloul (stiti la ce ma refer).
Am aflat ca cei pasionati de gimnastica si-ar dori mai multe poze cu Nadia din cartile pe care cu sfintenie le pastrez. Am cateva de care sper sa va bucurati si pe langa asta cate o imagine preferata de-a mea din gimnastica in fiecare saptamana. See ya!











2 comentarii:

Raluca spunea...

Gimnastica masculina nu iti place?:D...ca am vazut ca nu ai mentionat nimic despre aceasta ramura a gimnasticii niciodata.

Cris spunea...

In curand si gimnastica masculina :)
Iti multumesc ca-mi citesti blogul!