Fara titlu.

on 27 mai 2009
Sunt cam dezamagita de ceea ce vad la tv, in general, nu la un anumit post de televiziune si in special la cele romanesti. Am cateva posturi favorite atat romanesti cat si straine dar nu imi plac in totalitate. Imi place Pro Tv doar pentru Apropo Tv si pentru Andreea Esca desi stirile incep sa devina "socante"(asta ca tot vorbeam anterior de noul trend), Tvr3 pentru ca au emisiuni interesante, din natura, locuri pe care poate n-o sa am niciodata ocazia sa le vizitez si pentru documentare, Euforia pentru emisiunile culinare, Prima tv pentru Cronica Carcotasilor si Mondenii, Hbo si poate ar mai fi vreo 2, 3 care nu-mi vin acum in minte. Cat despre cele straine, ma uit frecvent pe Discovery, Explorer si National Geografic. Nu stiu daca v-ati inchipuit dar noi in Tg Jiu avem 5 televiziuni locale!! Normal ca in timpul zilei majoritatea difuzeaza anunturi publicitare dar si cand au emisiuni...Aoleu!! Avem asa : Acces tv, Tele 3, Gorj tv, RTV, Alpha tv. Pe unul din ele am prins ieri o emisiune, se numeste Dimineata de menta (foooarte inspirat nume, nici nu l-am mai auzit ). Prezentatori sunt 2 tipi care se vor a fi Razvan si Dani, fac si ei glume, se maimutaresc prin emisiune, au invitati si habar nu au sa vorbeasca cu ei (ieri erau invitate 2 fetite care dansau foarte frumos si ei le intrebau aceleasi lucruri banale, prostesti). Au si o rubrica, nu stiu cum se numeste, fac interviuri prin parc, au si filmulete de pe You Tube (faze haioase) pe care le difuzeaza direct de pe calculator ca nici nu intelegi ce e pe acolo. Aaaa...mi-am mai amintit, ca sa vedeti cat sunt de penibili, au aparut cu niste chiloti roz pe ei peste pantaloni...PENIBILI!!! Apropo de chestii penibile...am vazut pe National Tv ca au inceput sa redifuzeze Pasiuni, serialul ala la care ma uitam acum 4 sau 5 ani pe la tara in vacante pe Tvr1 ca n-aveam altceva. Cred ca a durat vreo 2 ani serialul, timp in care bateau campii...Ala e cel mai tampit serial pe care l-am vazut vreodata, o porcarie de film cu vrajitoare, clarvazatoare, papusi, morti inviati,etc. Cred ca astia de la National l-au primit gratis sau bonus la vreun film indian. Bleach!! See ya! Daca tot am vorbit de Tg Jiu, va las sa vedeti o poza cu Poarta Sarutului.

0 comentarii: