Let's remember...(again)

on 28 iunie 2009
Dupa ce din greseala am sters, si nici acum nu-mi vine sa cred, postarea trecuta cea cu pozele scanate din revista "Flacara" din 2000, acum trebuie sa repostez articolul si fotografiile pentru ca probabil nici n-ati apucat sa le vedeti...E vorba de Olimpiada de la Sydney si de celebrul caz Andreea Raducan.
Andreea si Octavian Belu
Echipa de aur: Andreea Isarescu, Simona Amanar, Andreea Raducan, Maria Olaru, Loredana Boboc, Claudia Presecan

Podiumul "romanesc" care pentru cateva minute de imn national a ramas in istorie (din pacate fiind foarte mare posterul, la scanat nu a iesit foarte bine)

Am mai gasit si cateva imagini foarte dragute:


Svetlana Boginskaya si celebrul ei corp de clepsidra
Zamo pe vremea cand era doar un copil
Oksana Chusovitina foarte eleganta si mult mai feminina

1 comentarii:

Mira spunea...

Am citit articolul la vremea respectiva dar e bine ca mi-am improspatat memoria ,uitasem spre exemplu ca Andreea s-a retras din concursul de la barna,pacat avea sanse sa ia o medalie si acolo.