Pareri de dupa...

on 8 iunie 2009
Ma refer la gimnastica, la Internatioanlele de la Ploiesti din weekend-ul trecut. Sunt multe lucruri care mi-au placut si mai multe care nu mi-au placut. In primul rand am ramas placut surprinsa de evolutia lui Flavius Kokzi, se vede ca e un baiat constiincios dar la capitolul "stapanirea emotiilor" sta inca destul de prost. Mi-a placut si Ovidiu Buidoşo la bara, cred ca daca si-ar perfectiona exercitiul ar avea sanse in competitiile mondiale pentru ca e singurul care are un exercitiu valoros la acest aparat din echipa masculina de gimnastica. La fete, mi-au placut Gabriela Dragoi (si am remarcat faptul ca a crescut, arata foarte bine, e inaltuta si foarte draguta), Ana Porgras mi-a placut, are un aer aparte, e foarte simpatica si foarte eleganta iar exercitiul ei la barna poate fi competitiv.



Am remarcat si faptul ca la sarituri stam in continuare foarte prost (cu exceptia Dianei Chelaru). Imi place si faptul ca Amelia Racea e constanta. Mi-as fi dorit sa le vad si pe Anamaria si pe Sandra, cred ca ar fi fost mai interesant concursul.
Pacat că de fiecare dată, in fiecare interviu din timpul concursului se ajungea sau se aducea in discutie problema banilor care lipsesc, din pacate.Oare in perioada Belu-Bitang exista aceasta problema? Cu siguranta ca atunci nu era mai bine si totusi nu se vorbea prea mult pe tema asta, sau nu stiu eu.
Am vazut prea multe accidentari ceea ce inseamna ca ori nivelul competitional a fost destul de scazut, ori toti cei veniti din alte colturi ale lumii nu au avut suficient timp sa se adapteze atat cu fusul orar cat si cu sala de concurs, cu aparatele...N-as vrea sa mai vorbesc si de spectatorii care mai mult nu erau decat erau si cei care erau nici macar nu aplaudau de cele mai multe ori. Totusi mi-a placut reprezentanta Italiei, Elisabetta Preziosa pentru ca semana foarte bine cu Edith Piaf, iar eu sunt pasionata de Edith. :)



Una peste alta, fetele mai au foarte mult de munca dar sunt inca mici si au timp de acum incolo.
Sansele ca in Romania sa vedem un concurs de talie mondiala sunt foarte mici. Cine stie, poate anul acesta dupa alegeri se mai schimbă ceva, pentru că de obicei, şi in orice domeniu se schimba câte ceva la fiecare mandat. Acum.. că de cele mai multe ori se schimbă ceva in rău...asta e...om trăi şi om vedea. See ya!!

1 comentarii:

Mira spunea...

Frumoasa poaza cu Ana Porgras..imi place atat de mult de ea si frumos ca promovezi Nationalele din Septembrie ! Te pup ,see you soon!!!