Let's get back to...gymnastics

on 18 iulie 2009
Recunosc ca prefer sa vad gimnastele in costume de gimnastica, mi se par elegante, gratioase cu un corp lucrat...Cand e vorba de tinute oficiale, situatia se schimba si nu pentru ca fetele n-ar arata bine si in rochii, fuste sau pantaloni, dar problema e ca pana anul trecut pentru Olimpiada de la Beijing, cine a creat tinutele a fost destul de putin inspirat.
Sa incepem cu anii '80 (si sper sa nu gresesc), cand se purtau fustele clos, sau ma rog astea sunt o tentativa de fuste..in primul rand le sunt mari fetelor, sandalele cred ca sunt ale mamelor lor, iar dresul al bunicilor.Fetele nu aveau mai mult de 20 de ani , cred, dar arata de 30 imbracate asa...



Buun, trecem peste muulti ani si ajungem la anul 2000. Aici se purtau fustele mini vad, din pacate nici asa nu e mai bine, pentru ca fustele n-au nici o forma, si "asortate" cu dress-ul lycra (ca doar era moda lui) si cu pantofii de mamaie....Off, si nu inteleg de ce trebuia neaparat sa poarte esarfele care e clar ca sugereaza tricolorul, dar in partea de sus fetele sunt prea imbracate iar in partea de jos, mult prea scurt...


Atena 2004, sa zicem ca e un pic mai bine, rochia ar fi frumoasa, culoarea e draguta dar ce ne facem cu ţinta de pe sacou, care iarasi sugereaza tricolorul...nu se putea oare altfel?Iar gentutele...pentru ce oare le trebuiau gentute la intalnirea cu Iliescu? Si de ce au forma aia de toc de pistol? Iertati-ma ca imi vine sa rad dar cum sa creezi o asemenea geanta? E groaznica dupa parerea mea...


Ok, parca am mai revenit la normal. De departe tinutele de anul trecut pentru Beijing au fost cele mai reusite. Culoarea e frumoasa si in sfarsit au renuntat sa puna cu orice pret tricolorul pe undeva. Deci, se poate..


Am mai adaugat si cateva imagini cu alte tinute purtate de gimnaste in alte ocazii :

Nu-mi place ca aceste costume arata mult prea batranicioase pentru niste fetite atat de micute si de dragute.


Pentru Beijing, fetele s-au imbracat potrivit pentru varsta lor si cred ca le avantajeaza pantalonii scurti mai mult decat fustele..


Se vrea a fi reclama, nu stiu dar mai bine nu comentez. Poate ca era bine daca le si calca cineva costumatia...


Asta am pastrat-o pentru final! N-am vazut in viata mea echipament sport atat de urat. Bluzele arata (o citez pe sora mea) precum clapele unui pian. Erau de o mie de ori mai frumoase cele din vremea Nadiei..



1 comentarii:

Mira spunea...

M-ai facut sa rad...:))) iar :)))
Da dar cine stie peste cativa ani costumele de la Beijing ni se vor parea demodate...