Despre vacanta si alte lucruri.

on 31 august 2009
Hello boys and girls! In ultima vreme nu m-am prea ocupat de blog, asa cum mi-as fi dorit, pentru ca am avut si eu ca tot omul o mini vacanta. Sunt la zi insa cu stirile din presa, tv, bloguri, forumuri, etc. Am avut cateva zile de relaxare, am fost la strand si mi-a placut. E drept ca nu am fost prin "zona" ci tocmai la Carei in Satu Mare. Am vizitat si Manastirea Bixad, din jud.Satu Mare, pe 15 august, de Sf. Maria. Va arat si voua cateva poze de acolo:



Pictura se afla la intrarea in curtea Manastirii





Am profitat de ocazie si fiindca tot ma aflam in Tara Oasului, am imbracat si un costum osenesc ce mi-a incantat privirea.





Revenind la lumea reala si la stirile din presa, am observat, si asta legat de gimnastica, ca in ultima vreme avem doar vesti despre felul in care se pregateste Sandra Izbasa, si mai putin celelalte fete de la lot. Mie nu mi se pare normal, avand in vedere ca se apropie Nationalele si foarte curand si Campionatul Mondial. Ar trebui sa stim cu certitudine, din surse sigure, care este de fapt situatia gimnsticii feminine (si nu numai) la momentul actual.


Din pacate blogurile belasdaginastica.blogspot.com/ si ginasticaromena.blogspot.com/ s-au inchis...imi pare rau pentru ca Daniel le administra foarte bine, posta si foarte multe fotografii...In fine, sa speram ca va ramane in continuare un fan al gimnasticii.


Trecand de la lucruri serioase la cancan-uri, am citit saptamana trecuta stirea asta: http://www.cancan.ro/2009-08-28/Zoli-l-a-concediat-pentru-ca-a-facut-pipi.html
Mi se pare un pic fortata nota. Nu stiu de cand Zoli de la Sistem se ocupa de salvarea Planetei, dar cred ca nu e suficient de bine informat. Nu stiam ca urina e periculoasa pentru plante si animale. Mai degraba in situatia de fata s-ar fi criticat faptul ca omul face pipi intr-un loc public, decat ca asta dauneaza mediului. Iar Zoli cred ca face exces de zel, concediindu-l pe actorul respectiv si multumind unui ziar ca si Cancan. Come on!! Pana una alta cine polueaza mai tare: urina sau masina lui Zoli? (va asigur ca imaginea face parte din emisiunea Promotor, unde acesta si-a prezentat masina)


See ya!!

4 comentarii:

Flavia spunea...

Esti minunata in costumul acela traditional. As vrea si eu unul... Erau de vanzare acolo sau cunosteai pe cineva care le avea acasa? Intreb pentru ca eu nu am vazut asemenea minunatie la vanzare.

Cris spunea...

Iti multumesc tare mult Flavia. Costumul nu era de vanzare (dar am auzit ca e foarte scump, in jur de 1000-2000 de euro, poate si mai mult)ci era confectionat de nasa mea.
Sotul meu se trage din acea zona si sunt tare mandra!!

Anonim spunea...

Hello Cris! I can see you like gymnastic, and i like too. Do you have messenger to we talk?

Mira spunea...

Pana la urma a fost frumoasa si vacanta asta ,nu? Sa speram ca la anul bifam mai multe lucruri pe lista...you know:)