Is it true?

on 2 august 2009
Tocmai ce am citit in Libertatea, ca Alexandra Eremia si Flavius Koczi sunt impreuna. Nu prea am incredere in stirile ziarelor de genul acesta dar cine stie, poate o fi adevarat. Si daca e eu ma bucur. Daca sunt impreuna de 2 ani, asa cum scrie acolo, si nu s-a stiut pana acum, sau poate eu nu stiam, ma bucur ca nu s-a aflat de atata timp. Poate ma lamureste cineva...



Trecand de la una la alta, am gasit o fotografie cu fetele noastre, dupa Olimpiada de la Beijing, in Italia. Mie imi place foarte mult poza. Si Ana Tamarjan a si concurat alaturi de italience, dovada fiind fotografia asta (gal-lissone.it):




(Gabi ,Cerasela ,Ana Porgras, Dana Druncea, Sandra Izbasa)
Ma gandesc ca ar fi tare frumos sa avem si noi un site, pe care sa-l administreze cineva priceput, in care sa aflam noutati despre fetele si baietii nostrii de la lot, imagini, filmulete din concursuri, etc. Nu se "angajeaza" nimeni in treaba asta? In fine, eu iubesc gimnastica si fara site ;;).

0 comentarii: