No ideas for today

on 14 septembrie 2009
Trec printr-o perioada fara pic de inspiratie, sunt nostalgica si n-am chef de nimic..a si ma mai si plictisesc groaznic. S-a terminat si concursul de gimnastica ritmica din Japonia, castigatoare la majoritatea probelor a fost, cum se putea altfel decat rusoaica Evgenia Kanaeva. Nu pot sa contest faptul ca a avut executii foarte bune si dificile dar si depunctarea la unele ratari a fost cam invizibila. Una peste alta pe mine m-a impresionat Ana Besonova din Ucraina. Mi s-a parut mult mai expresiva, mult mai experimentata si mult mai gratioasa. Cat despre transmisie...daca asa va fi si la Mondialele de la Londra cand am inteles ca tot Digi sport va transmite concursul, nu sunt foarte incantata pentru ca se intrerupe destul de des fix cand ti-e lumea mai draga. M-am bucurat sa-l reaud pe Cristian Topescu, comentand concursul, alaturi de Irina Deleanu.
Mai e mai putin de o saptamana pana la Nationalele de la Buzau, sunt foarte nerabdatoare sa vad concursul, sa le vad pe fete si mai ales cam cum stau cu pregatirea si ce exercitii noi o sa prezinte.
Am gasit o poza foarte interesanta care pe mine ma amuza un pic :
Nu stiu daca va mai amintiti sau daca stiati, ca in pozele cu Nadia Comaneci, cele in care Nadia si Teodora erau fotografiate in sala de clasa, dintre toate colegele ei, Nadia era singura care avea panglica de pe cap noua. Era evidenta diferenta asta in comparatie cu celelalte fete. Ei pe mine poza asta ma duce cu gandul acolo. Parca fetele stau pe scaune in functie de performantele sportive dobandite, normal ca Liukin si Johnson au cartile cele mai groase (parca special le-au deschis pt poza si probabil si la aceeasi pagina) iar celelalte fete asculta cate doua la o pereche de casti...Hmm cam regizata dupa parerea mea ..bine ca nu e de neglijat nici zambetul de pe fata.
Sper sa fi reusit sa salvez situatia cu o poza, daca nu imi pare rau, poate altadata voi avea mai multe idei. Pe curand!

3 comentarii:

Ralu spunea...

Mi-ai dat cea mai proasta veste....La naiba cu Digi sport..de ce trebuie sa dea Mondialele pe un canal pe care nu-l prind nici macar jumatate din romani....parca TVR-ul avea drepturile de televizare:((:((

Cris spunea...

Ralu din pacate e adevarat, DigiSport va transmite Mondialele.

Mira spunea...

Bannerul tau pentru Nationale e de actualitate pentru ca si Cerasela Patrascu va fi la Nationale ...Yay!