Ce film alegi?

on 25 noiembrie 2009
Sunt o fana a filmelor de animatie si am vazut foarte multe. Anul acesta au apaut 4 filme noi, nominalizate si la Oscar.Eu am reusit sa vad 3 dintre ele, filme pe care vi le recomand cu drag.
Coraline-sau "ai grija ce-ti doresti ca s-ar putea sa ti se intample" e cel care mi-a placut cel mai mult. Mi-a placut tot la filmul asta, de la micuta Coraline (foarte dragut numele personajului principal) pana la coloana sonora, imagine, tot. Aveti grija la nasturi!!;)
Ice Age 3-e haios, te tine in tensiune iar personajele deja celebre ne ofera o lectie valoroasa de prietenie.
Up!-e un film care te pune pe ganduri. Batranelul Fredricksen e nevoit sa paraseasca, intr-un mod original, orasul galagios in care nu se mai poate adapta.
A Christmas Carol-probabil ati mai vazut filmul, varianta Disney de acum cativa ani, totusi merita vazut si in varianta 3D. Eu nu l-am vazut inca, il pastrez pentru Craciun.:)
Cloudy with a chance of meatballs-mi-a placut, o sa ti se faca foame dupa acest film dar merita sa-l vezi. E interesanta si "morala" filmului...

1 comentarii:

Anonim spunea...

[B]NZBsRus.com[/B]
Forget Slow Downloads With NZB Files You Can Instantly Search Movies, Console Games, MP3s, Software & Download Them @ Flying Speeds

[URL=http://www.nzbsrus.com][B]Usenet[/B][/URL]