Duminica trebuie sa votam!

on 20 noiembrie 2009
Sunt convinsa ca deja ati remarcat, de cateva zile, atat la tv cat si pe strada, politicieni, masini care canta, oameni care ofera pliante, pixuri, sepci, emisiuni electorale la mai toate televiziunile locale, etc. Pai da, duminica trebuie sa ne alegem si presedintele si sa votam pro sau contra referendum. Nu stiam ce inseamna referendum, dar m-am interesat ca sa stiu daca vreau sau nu. Conform Dex-ului: referendum= consultare directa a cetatenilor, chemati sa se pronunte, prin vot, asupra unui proiect de lege de o deosebita importanta pentru stat sau asupra unor probleme de interes general. Nu stiu daca voi stiti deja cu cine veti vota dar eu inca ma mai gandesc. Pur si simplu nu cred intr-o schimbare spectaculoasa. Am vazut si cateva spoturi publicitare cu cei 12 candidati la presedintia Romaniei si pot sa va spun ca sunt penibile si puerile. Oare oamenii acestia cred ca noi ii mai credem? Se folosesc de pensionari (pentru ca sunt cei mai numerosi si cei mai naivi) pe toate afisele electorale. Chiar ieri am vazut unul pe care scria:"liberalii au marit pensiile". Ca sa nu mai vorbim ca am auzit pensionari care spuneau ca-l voteaza pe Vadim pentru ca "o sa faca treaba". N-o sa faca nimeni nimic, pentru ca daca ar fi vrut sa faca ar fi facut pana acum, indiferent de ce partid ar fi fost la conducere. Eu mi-as dori pentru tara asta un presedinte mai tanar care sa fie OM inainte de toate. Si daca e peste puterea noastra de intelegere ceea ce se intampla in politica, macar sa facem singurul lucru pe care avem dreptul sa-l facem legat de asta, sa votam!

0 comentarii: