Vine Mos Nicolae!

on 5 decembrie 2009
La noapte stim cu totii ca trebuie sa-l asteptam pe Mos Nicolae. Chia daca unii dintre noi nu mai sunt copii, cred ca sentimentul acesta de sarbatoare ne cuprinde pe toti. Eu cel putin cred ca exista Mos Craciun si Mos Nicolae. Fiecare dintre noi poate fi Mos Craciun pentru cineva.
Imi amintesc ca atunci cand erm mica, cu o zi inainte de Sf. Nicolae imi compuneam scrisoarea cu care aveam sa-l conving pe Mos ca am fost cuminte, ca am luat note bune, ca am fost ascultatoare. Seara ne curatam ghetele, apoi le asezam pe balcon pentru ca parintii ne spuneau ca Mosul nu prea poate sa intre in casa. Stiu ca aproape tot timpul ningea in perioada asta si afara era atat de frumos... Dimineata intotdeauna ne gaseam ghetutele pline cu dulciuri, sau portocale sau manusi, cateodata primeam si creioane colorate. Acum Mos Nicolae poate sa intre in casa noastra, cateodata mai si vorbim cu el dupa ce ne ofera cate un dar :) .De maine incep oficial sarbatorile de iarna, tot ce ne mai lipseste ar fi zapada si...familia aproape. Eu va urez Sarbatori fericite, sper ca Mosul sa va aduca pe langa cadouri si multa sanatate si un strop de intelepciune!

0 comentarii: