on 11 ianuarie 2010
Am citit recent pe IG forum despre acest filmulet si am fost curioasa sa-l vad. Ma asteptam sa fie altfel dar e bine ca este despre gimnastica. Nu stiu daca unii dintre voi l-au mai vazut, pentru ca nu e recent si am inteles ca a mai fost difuzat, nu cred ca in Romania, insa. Mi-a placut foarte tare de Raluca Haidu, era o fetita tare scumpa, acum e deja o domnisoara draguta. Si bineinteles ca m-am bucurat sa le vad si pe Amelia Racea, Cerasela Patrascu, Claudia Voicu, Loredana Sabau, Malina Savoaie, etc. Intotdeauna mi-au placut documentarele de acest gen pentru ca te fac sa ai senzatia ca le cunosti mai bine pe fete, dupa ce le-ai vazut.

http://www.megaupload.com/?d=UM35YGJ8
Am incercat sa-l incarc eu pe blog pentru a-l vedea de aici dar e mult prea mare si dureaza mult prea mult incarcarea.

0 comentarii: