Nationalele Romaniei-Rezultate

on 19 septembrie 2010

Inca un concurs national s-a incheiat ieri la Resita. Din pacate a fost putin mai complicat de ajuns acolo, cu toate ca mi-am dorit enorm sa merg, dar am fost alaturi de gimnasti, le-am tinut pumnii din fata televizorului si m-am bucurat pentru medaliile lor. Concursul din calificari a fost unul foarte frumos, m-am bucurat sa le revad pe fete, toate au fost foarte cochete si cu costume cat de cat diferite. Juniorii s-au prezentat si ei foarte bine, cu mici exceptii dar ei au tot timpul inainte sa evolueze. Astazi insa in concursul pe aparate am vazut destul de multe ratari la seniorii nostrii...Sa speram ca lucrurile se vor mai remedia pana la urmatoarea competitie mare ce ii asteapta, Campionatele Mondiale. Cred ca e inutil sa mai fac comentarii legate de transmisia Tvr care, ca de obicei, a lasat de dorit. Una peste alta, cu bune si cu rele, a fost un concurs frumos.


Clasamentul final la seniori arata astfel:
Masculin:
Individual compus:
-Flavius Koczi -locul I
-Marius Berbecar -locul II
-Cristian Bataga -locul III
Echipe:
-Dinamo Bucuresti -locul I
-Bistrita 1 -locul II
-Resita -locul III
Finale pe aparate:
-sol-Flavius Koczi
-Alin Jivan
-Vlad Cotuna
-cal cu manere-Flavius Koczi
-Costin Manolache
-Ovidiu Buidoso
-sarituri-Flavius Koczi
-Marius Berbecar
-Alin Jivan
-inele-Robert Stanescu
-Adrian Bucur
-Alin Jivan
-paralele-Marius Berbecar
-Vlad Cotuna
-Andrei Ursache, Ovidiu Buidoso
-bara- Andrei Muntean
-Ovidiu Buidoso
-Vlad Cotuna
Feminin:
Individual compus:
-Ana Porgras -locul I
-Diana Chelaru -locul II
-Amelia Racea -locul III
Echipe:
-CSS Cetate Deva 1 -locul I
-Dinamo Bucuresti -locul II
-CSS Cetate Deva 2 -locul III
Finale pe aparate:
-sarituri-Sandra Izbasa
-Raluca Haidu
-Cerasela Patrascu
-sol-Sandra Izbasa
-Diana Chelaru
-Ana Porgras
-paralele-Amelia Racea
-Cerasela Patrascu
-Dana Andrei
-barna-Ana Porgras
-Sandra Izbasa
-Gabriela Dragoi
Felicitari gimnastilor si antrenorilor lor si multa bafta in continuare!!
(sursa: www.radio-resita.ro)

0 comentarii: