CM Tokyo- finalele pe aparate

on 15 octombrie 2011
Finalele pe aparate sunt preferatele mele dintr-un concurs de gimnastica. Astazi au fost cele de la sol baieti, sarituri fete, cal cu manere, paralele fete si inele. Noi l-am avut din pacate doar pe Flavius Koczi reprezentant la sol care a terminat pe locul 6.

Asadar, dupa prima zi de finale, clasamentele arata astfel:
Sol:
1. Kohei Uchimura
2. Zou Kai
3. Diego Hypolito
Sarituri:
1. McKayla Maroney
2. Oksana Chusovitina
3. Phan Thi Ha Than
Cal cu manere:
1. Krisztian Berki
2. Cyril Tommasone
3. Louis Smith
Paralele:
1. Viktoria Komova
2. Tatiana Nabiyeva
3. Huang Qiushuang
Inele:
1. Chen Yibing
2. Arthur Zanetti
3. Koji Yamamuro
Imi pare rau s-o spun dar ceea ce nu-mi place deloc la aceste Mondiale sunt comentatorii de la Digi. Eu cred ca un comentator ar trebui sa fie foarte informat, sa-i cunoasca pe gimnasti si daca nu are o foaie in fata pe care sa scrie cate ceva despre palmaresul fiecarui sportiv, macar sa aiba o memorie buna. Cred ca de vreo trei ani incoace se repeta povestea asta.

Maine, pe DigiSport 2 de la ora 08:00, incepe ultima finala pe aparate de la CM de la Tokyo. Pentru noi, emotii la barna pentru Catalina Ponor si Amelia Racea. Bafta multa!

0 comentarii: