Top 5

on 15 februarie 2012
Am revenit cu Top 5, de data asta al celor mai frumoase trofee din gimnastica. Stiu ca am spus ca sunt greu de gasit dar se pare ca ele exista. Si tot cautand am realizat ca e mai usor sa oferi un trofeu frumos decat unul urat si totusi mai usor am realizat celalalt top. Dar sa trecem peste:

Locul 5: (Championnat Régional des circuits Educatif- Paris&Melun) Imi place forma si imaginea de pe el (Isabelle Severino) dar nu-mi plac culorile alese.



















Locul 4: (Memorial Joaquin Blume) Trofeul il infatiseaza pe fostul gimnast Joaquin Blume pe o placa de plastic (cred). Nu e un trofeu urat dar nici foarte frumos. E totusi mai "elegant" decat cel precedent.




















Locul 3: (Memorial Paolo Calissi) In sfarsit un trofeu care infatiseaza o gimnasta.  


















Locul 2: (Memorial Jan Gajdos) Nu stiu cat se intelege din trofeu dar va spun eu ca e tot o gimnasta intr-un stand pe maini.

Locul 1: Aceeasi gimnasta dar de data asta trofeul e un pic mai complex, nu e asemanator pentru toate sportivele (probabil in functie de locul ocupat pe podium) fiecare avand o alta forma si un alt suport.
Deci, se poate. Eu am gasit pe internet, pe un  site care personalizeaza astfel de trofee, unul care mi-a placut foarte mult, cel mai frumos din punctul meu de vedere. Si n-am renuntat nici la ideea de cupa, atata vreme cat se poate tine in mana :)
P.S. Ca sa vedeti ca trofeul "invingator" din postul anterior le-a facut probleme nu doar castigatorilor ci si celor care au organizat evenimentul, va atasez o mica "dovada" :)) Sunt sigura ca a fost nevoie de mai mult de doua persoane pentru a fi dus/adus.
P.P.S Oare ei cum s-or fi descurcat cu cupele lor?:))

0 comentarii: