Good, bad or ugly?

on 16 martie 2012
Imi plac costumele de gimnastica la nebunie. Imi amintesc si acum de primul meu costum de gimnastica: era rosu, avea anchior alb iar pe maneci avea de asemenea o dunga alba. Era tare frumos...era genul mai mult sport decat elegant si desi atunci nu erau la moda paietele si pietricelele pe costume, al meu tot era interesant :D. Costumele de mai jos n-au nici o noima...

-costum negru dragut pana in partea de sus unde nu vad ce rost are banda aceea ce te duce cu gandul la un medalion. Plus ca e transparent rau de tot.


















-de la italience nu m-am asteptat niciodata la modele frumoase, ba din contra cred ca au cele mai urate modele de costume si nu e vina lor, ci a celor care le creeaza (de obicei Freddy). Costumul purtat de Emily Armi e urat, partea aceea de culoarea pielii nu e transparenta dar n-are nici o logica.


















-nu stiu ce-au avut cu costumul de mai jos de nu l-au terminat...noi stim ca gimnastele au un abdomen plat, perfect asa ca n-aveam nevoie de dovada...pacat de modelul dragut. 



















-braziliencele au forme greu de "stapanit" intr-un costum de gimnastica dar ce vina avem noi? Modelul imi place dar cred ca era mai potrivit ca partea transparenta sa fie mata si nu sa se vada atat de mult din Jade Barbosa. 
-Adela Sajn are si costume frumoase..stiu ca pare greu de crezut. Cele de mai jos sunt nu urate...extrem de urate: culori prea puternice, material prea lucios si multa transparenta...
-Bruna Leal e atat de draguta dar are un costum atat de urat, macar acolo unde e necesar sa nu fie, nu e transparent dar da  impresia ca e. Oricum pare ca e facut din bucati de material aplicate aiurea.


















-de ce ar vrea cineva sa creeze un costum care sa para alt costum? Adica, la prima vedere ai zice ca e mult prea decoltat in partea de jos dar de fapt nu e, e doar iluzia optica din cauza culorilor, care iluzie oricum nu vad ce rost are pe un costum de gimnastica.


















-aici sa-mi explice si mie cineva ce rost mai are banda din jurul gatului din moment ce costumul n-are nici maneci si mai e si cu anchior. Niciodata n-am inteles rostul acelor benzi din jurul gatului oricum...Daca i-am lua banda ar semana cu un costum de baie :))


















-aceeasi problema, banda de la gat, alb si negru, banal, urat!

-inca un model de costum facut din resturi de materiale. Ugly!


















-Daca am schimba decorul, Tina Erceg ar parea artist de circ cu un asemenea costum...

















 -Zamo avea costume mai ciudatele in finalele pe aparate, de obicei. Primul ar fi frumos daca nu i s-ar fi rupt o maneca :)) Din costumul numarul 2 nu inteleg nimic, vad doar ca are foarte putin material si nu pe unde ar trebui sa aiba. In rest, combinatia negru-roz e draguta. 

-bling-bling pe costumul de gym...interesant :))

0 comentarii: