Patrulater Romania-rezultate

on 7 iulie 2012
Wow ce concurs frumos!! Soluri noi, elemente noi, exercitii frumoase si note pe masura. A fost un concurs excelent pentru romance. Dar, trebuie s-o spun, au fost cateva lucruri care nu mi-au placut in ceea ce priveste organizarea concursului si cred ca daca vrem un concurs de talia Europenelor trebuie sa facem unele schimbari. Ma asteptam ca altcineva sa comenteze in sala evolutiile fetelor, la cineva care macar sa le pronunte corect numele, cel putin. Si cred ca ar fi fost mult mai ok daca s-ar fi pus muzica pe fundal in timpul concursului, dar astea sunt detalii pana la urma. Tot respectul pentru cei care au muncit la amenajarea salii si care au reusit sa transforme totul. Felicitari organizatorilor! Sa trecem la fete acum :D Catalina e o diva, Sandra a reusit sa faca 4 aparate si le-a facut bine si cred ca exercitiul ei la sol mi-a placut mai mult decat cel al Catalinei, Larisa e wow dar putin prea agitata, Diana Bulimar este, asa cum am mai spus, un excelent om de echipa iar Diana Chelaru a evoluat dar nu atat cat mi-as fi dorit sau cat cred eu ca ar fi trebuit pentru Londra. Imi pare rau ca Amelia Racea n-a fost prezenta la concurs, ea ar fi fost alegerea mea pentru Olimpiada, dar din pacate problemele ei de sanatate la spate nu i-au dat voie. Mi-as fi dorit s-o vad si pe Dana Andrei concurand. Desi se anuntau multe surprize din partea fetelor, se pare ca antrenorii au preferat sa dezvaluie mai putine, totusi am vazut 4 soluri noi iar ordinea in care mi-au placut este: Larisa, Sandra, Catalina, Diana Chelaru. Clasamentul final astazi:
  1. Romania
  2. Italia
  3. Germania
  4. Franta
Felicitari gimnastelor prezente astazi in Sala Polivalenta, spor la antrenamentele viitoare tuturor si multa bafta la Olimpiada! Sper ca toate fetele sa fie sanatoase si sa ajunga cu bine la Londra peste doua saptamani.
Rezultate detaliate:

0 comentarii: