The most beautiful leotards from Euros

on 24 aprilie 2013


-frumos, elegant

-n-o prinde pe Grishina prea tare rozul deschis dar mie mi se pare un costum dragut si interesant

-combinatia clasica de negru, galben si mov, Elisei i se potriveste iar costumul e interesant

-fara modelul din fata ar fi fost chiar un costum reusit, nu e rau dar e cam incarcat

-acest albastru e superb, imi aminteste de costumele rusoaicelor de prin 2008 

-surpriza mea a fost sa vad acest gen de costum pe o romanca. Il ador, e foarte frumos!

-simplu si elegant

-nu prea imi plac costumele gri-argintiu dar acesta e dragut

-culorile sunt frumoase, modelul nu e prea reusit dar e ok

-superb! elegant precum Ksenia

-ma asteptam sa vad la acest European si celebrele noastre costume pe fond alb cu tricolor si au aparut. E dragut, imi place

-clasic si elegant (varful acela neintins strica frumusete de poza :D )

-imi plac costumele rosii iar acesta are sclipici cat trebuie :D

-Dianei ii sta bine cu galben iar acest costum imi place pentru combinatia cu negru si gri

-la fel de frumos ca si primul 

-foarte frumos si acest costum al rusoaicelor, elegant

-un costum dragut si cam atat :D

-in sfarsit un costum "normal" la Vasiliki :))

-imi place foarte mult acest costum chiar daca nu are maneci :D

-un costum dragut pentru ca a reusit sa fie destul de simplu ceea ce e greu pentru un costum italian

-foarte elegant, imi place ca maneca e marcata frumos cu cateva pietricele stralucitoare

-un pic de mov, superb costum, un model cu infinite posibilitati de combinatii de culori








Au fost multe costume frumoase la acest European, pe unele le mai vazusem pe altele nu dar per total mi-au placut foarte multe dintre ele.



Iar daca ar fi acordam un premiu pentru cel mai urat costum de la Europene sunteti de acord cu mine ca Vasiliki Milousi ar trebui sa-l primeasca pentru acest costum? As spune ca e un costum..."inexplicabil" :))



0 comentarii: