Nimic nou

on 19 ianuarie 2009
De cateva zile stau inchisa in casa si invat...m-am inchis in cursuri si m-am rupt de lume.Azi fac o pauza de "blog". Eh..am avut o saptamana grea.Si inca mai am o saptamana dificila.Parca toate relele se intampla acum.Dar nu vreau sa vorbesc prea mult despre asta.Atunci cand esti trist nu prea e bine sa-i intristezi si pe altii din cauza problemelor tale. Si cand toate problemele au ca sursa lipsa banilor...chiar nu te poate ajuta nimeni.
Va las doar o alta femeie celebra la care sa va ganditi si saptamana asta...Gabrielle Bonheur "Coco" Chanel.
See ya!

1 comentarii:

ana maria spunea...

Imi pare rau ca intampini atatea probleme, pe langa examenele astea, si probleme de genul asta....Sunt alaturi de tine, sunt prietena ta si oricand ai nevoie de mine sunt aici sa te ascult.
Cat despre Coco Chanel, ea este femeia ce a influentat enorm moda din sec 20, cine nu recunoaste creatiile ei....faimosul taior, rochia neagra sau perlele clasice si extrem de elegante.