Edith Piaf...

on 14 ianuarie 2009
E a treia saptamana in care ne amintim de o femeie celebra.Edith Piaf e cu siguranta o femeie celebra si cea mai cunoscuta cantareata franceza.Trebuie sa recunosc ca nu stiam mai nimic despre ea, stiam doar cateva melodii de-ale ei, dar dupa ce am vazut ecranizarea lui Oliver Dahan cu Marion Cotillard in rolul Edith, La vie en rose, am ramas fascinata .M-a uimit viata si povestea ei, filmul a fost unul de succes iar interpretarea remarcabila.Am cautat si alte date despre Piaf si i-am ascultat si alte piese de succes despre care nu stiam ca exista dar care m-au cucerit. Acum ascult Edith Piaf pentru ca mi-am dat seama ca muzica adevarata este cea care ramane vie si peste 50 poate chiar 100 de ani.Viata acestei femei e cel mai bun exemplu ca oricine poate razbate in viata, ca oricine poate ajunge de jos din mizerie si saracie undeva sus daca ai mult talent, muncesti mult si evident ai parte de putin noroc. Poate o sa fiti interesati de povestea acestei femei si va veti convinge ca a lasat cea mai de pret comoara Frantei prin cantecele sale pline de tristete, dragoste...viata.
See ya!

1 comentarii:

ana maria spunea...

Uau..Edith Piaf, numai cand ii rostesti numele te trec fiori..o femeie puternica, a infruntat mizeria, saracia, singuratatea si totul pentru muzica, pentru public. Reuseste sa impresioneze mereu prin cantecele ei, prin vocea ei, prin versurile. Era convinsa ca ea va ramane mereu, va trai mereu prin noi cei ce ii ascultam muzica, ii ascultam povestea.