Despre cea mai frumoasa pisica din lume...si cateva amintiri

on 13 ianuarie 2009
Miţi are 11 ani si cateva luni, e pisica mea si a surorii mele , dar ea nu-si mai atribuie sarcinile cresterii ei de vreo 3 ani si ceva. Cum sa va spun eu ca este pisica mea...are personalitate! E ceva mai dolofana, nu face sport decat ocazional cu o minge de cauciuc pe care o oboseste si o tavaleste prin toata casa, doarme numai sub calorifer sau , dupa caz, pe scaunul meu de la birou, nu e foarte prietenoasa si pana acum cateva luni nu suporta deloc zgarda la gat.Nu mai escaladeaza televizorul sau biroul din cauza varstei dar se joaca oricand e provocata si mananca tot ce miroase a carne. O iubesc pe Miţi si pe toate pisicile de pe planeta iar daca as sta la curte mi-as lua cel putin 3 plus un căţel .Hai ca i-am facut destul reclama pisicii mele.

Nu stiu daca v-am spus vreodata ca ador biscuitii.As manca biscuiti peste biscuiti, simplii, cu crema...Imi amintesc ca acum vreo 2 ani am mers in Maramures la niste viitoare rude care tocmai se intorsesera din Italia.Ne-au servit cu niste biscuiti cum n-am mai mancat pana azi si al caror gust mi-l amintesc si acum.Erau ambalati intr-o cutie de metal, rotunda, foarte frumos colorata si aveau forme diferite.Erau GUSTOSI, asta e cuvantul care-i defineste.

Cand eram mici tin minte ca, cu bani putini ne luam o gramada de prostioare, de la guma , pufuleti si suc la cutie pana la baloane.Guma Turbo avea un gust inconfundabil...ca sa nu mai vorbesc ca toata puştimea de la bloc colectiona abţipilduri de tot felul, cu papusile Barbie in cataloage luate gratis de la magazin. Cate jocuri frumoase stiam ...Cu gasca mea de la bloc plantam fasole si alte seminte adunate de pe acasa, in gradina din spatele blocului.Aveam cateva reguli foarte stricte si cei care nu le respectau erau eliminati. Trebuia sa contribuim cu cate ceva la gradina asta ...era o joaca...eram fascinati cand rasarea cate ceva din pamantul ala.
Jocurile cu elasticul si cu mingea erau adevarate concursuri...Apoi mai tarziu cand jucam baschet in curtea scolii cu vecinii de bloc, faceam tot felul de clasamente finalizate cu pariuri .
Era tare frumos..Off ce pacat ca dureaza prea puţin. Ca apar grijile, stresul si uitam de copilarie, uitam sa fim copii macar cate putin. Sunt multe amintiri legate de perioada cea mai frumoasa din viata (asa cred eu).
Cred ca si voi aveti, de fapt sigur aveti cate o amintire placuta sau mai putin placuta din copilarie..asa ca va stept pe blog.
Si daca tot suntem aici hai sa facem un top sau mai bine zis o paralela intre lucrurile pe care le vroiam si le aveam sau nu, atunci si cele de acum pe care le cam are oricine.

5.Papusa Barbie originala vs.Ipod. Daca atunci a avea o jucarie era un lux pe care putini parinti si-l puteau permite pentru copiii lor, acum a avea un Ipod, mp3 sau mai nou Blackberry e o chestie banala.


4.Ghiozdanu mare si patrat vs. geanta de firma. Eu din clasa I si pana intr-a IV-a am avut un ghiozdan imens pe care nu-l suportam dar eram obligata sa-l car in fiecare zi.Azi geanta Hermes sau mapele in stil emo sunt la putere.


3.Sandvisul cu parizer vs. MacDonalds.Cine mai ia acum pachetel? Nimeni!!! In afara de vestitul corn cu lapte nimeni nu mai mananca la scoala decat de la Mac, KFC, etc


2.Uniforma cu patratele vs. ce vor ei. Vaai cat chin era cu uniforma aia extrem de incomoda din clasa a III-a. Sau cu vestitul guleras calcat si apretat si panglicuta cu fundite.Acum adio uniforma iar acolo unde mai exista e cum vor copiii.


1.Tv vs laptop.Am avut tv color prin clasa I si ma uitam la el ca la Dumnezeu.Acum daca ai plasma esti looser ca deja a aparut laptopu si alte minuni pe care vezi ce program tv vrei.


Daca ma mai gandesc mai gasesc cateva dar poate mai gasiti si voi unele mai interesante.E drept ca societatea a evoluat si evolueaza din punctul asta de vedere, al gadgeturilor la care avem acces mult mai usor decat acum 15-16 ani cand nu gandeam ca o sa existe dar e normal sa fie asa. E pacat ca din cauza lor nu mai avem timp pentru prieteni, familie, natura, plimbari si nici chiar pentru noi uneori....Va las ceva la care sa reflectati...

Seea ya!!

1 comentarii:

ana maria spunea...

O sa incep prin a o lauda pe Mitzi, este chiar cea mai frumoasa pisica din lume in special datorita atitudinii ei. Este o pisica cu personalitate...si am fost foarte incantata ca am fost acceptata foarte repede in cercul ei, imediat m-a primit alaturi de ea, eu normal sunt o cat persone, deci altfel nu avea cum.
Cat despre amintirile din copilarie..oho, imi amintesc de jocurile mele tampite, saream coarda, sotronu si bineinteles jocul cu papusile. Am fost pt o perioada buna de timp fana inraita Sailor Moon...deci va dati seama in fiecare zi visam la aventuri minunate, la puterile fetelor si imi imaginam ca si eu am puteri din astea si asa mai departe. Sper sa nu par jalnica, dar asta era visam cu ochii deschisi, lucru pe care il fac si in ziua de azi.
O amintirie placuta tine de filmele de animatie Disney, parintii mei au facut un efort si au cumparat un video...si inchiriam casete video cu filme de animatie, gen Mica Sirena, Cenusareasa,etc. si le urmaream cu sora mea. Momentele alea erau unele din cele mai fericite...sa vad la televizor pe vremea aia desene animate asa faine era un lucru nou si extrem de frumos.
E pacat ca anii copilariei trec asa repede si ne trezim inconjurati de probleme, griji si pur si simplu nu mai avem timp sa ne bucuram de noi, de cei din jurul nostru...timpul zboara si nu se mai intoarce.
Imi e dor de Mitzi....