Prima semifinala Eurovision

on 27 ianuarie 2009
Pai cu ce sa incep...in afara de faptul ca la show-uri nu ne prea pricepem in general, TVR-ul e old style si orice ar face, pe oricine ar aduce, nu au nici un haz.Prezentatorii de anul asta:"vesnica" Alina Sorescu pe care sincer cred ca o platesc dublu si daca nu, ar trebui, e cam singura "vedeta" ramasa a postului...a si mai e Iuliana Tudor, dar nu se potrivea de data asta peisajului...si mai nou,Armando, Escu si Popescu, de la radio 21.N-am nimic de obiectat decat in ceea ce-l priveste pe asa zisul Popescu..ăă..nu-mi place, e chiar enervant.Oricum n-au nici un haz...zero umor.Cat despre muzica (ca de fapt asta inseamna Eurovision) am fost surprinsa in sensul bun al cuvantului.Mi-au placut 4 melodii, am remarcat ca majoritatea trupelor sunt formate din tineri si foarte tineri..ceea ce ar fi un lucru bun.Mi-a placut trupa Zero, Popas Band, Tina Geru si surprinzator Blaxy Girls.
http://www2.tvr.ro/eurovision/
Daca vreti sa-i vedeti si mai ales sa-i ascultati pe toti participantii inclusiv pe cei care au iesit deja din concurs urmati linkul de mai sus.Cam asta ar fi tot pentru astazi...mai vorbim la urmatoarea semifinala.See ya!

4 comentarii:

ana maria spunea...

Hmmm Tvr-u a cazut rau de tot, nu mai au nimic interesant si sa fim seriosi Alina Sorescu....doooamne nu o suport pe asta, vesnica virgina si imi pare ca joaca mereu in fata perfecta. Cine naiba a venit cu ideea sa ii aduca pe aia de la Radio 21? Eu de cand i-am vazut in promo mi-am dat seama ca o sa fie vai si amar de prezentarea emisiunii....Sa fim sinceri Radio 21 fara Morar si Buzdugan se cam duce in ...jos! Nici eu nu il suport pe Popescu asta....Nu am urmarit Eurovisionu...dar sper ca anul acesta sa facem o impresie mai buna la concurs.

cristina spunea...

Sunt de acord cu voi. Sincer am ajuns la TVR din greseala, butonand telecomanda si am rezistat 5 minute. M-am plictisit teribil. Oricum o sa castige cel care pupa tvr-ul in cur de numai poate si evident o sa iesim din nou pe un loc.."fruntas".
Oricum, voua nu vi se pare ca se face atata tam-tam pentru un concurs practic fara nici o importanta. As vrea sa vad Holograf, sau Voltaj sau atatea trupe care ua ceva de spus in Romania, sa fie motivati sa participe, si poate asa am avea si noi o sansa sa castigam. S-a vazut anii trecuti, cand a participat Sistem, am reusit sa facem si noi o fata cat de cat frumoasa.

Hai ROMANIA...si vizionare placuta!

Mira spunea...

Nu am vazut preselectia ,ma uit pe linkul pe care l-ai pus si ma exprim dupa.Ahh...si fara sa vad, imi dau seama cam ce fel de "show" a fost...mai aveau camera verde unde se vorbea cu concurentii dupa prestatie???:)))))

Mira spunea...

Mda...mi-au placut si mie Zero si Popas band(m-am speriat de ochii lu' ala) si m-a surprins site-ul ca e bine organizat..ce sa zic ,parca nu mai are aerul ala de festival,asta si pentru ca lipsesc Monicile si Luminitele(thanks god) mai trebuie eliminata Nico,melodiile de "suflet vanat" si o sa fie bine.Sa castige Zero...au cea mai faina melodie!