Ultima semifinala Eurovision

on 29 ianuarie 2009
Mda..dezamagire maxima!Nu mi-a ramas nici o melodie in cap.A intrat pana si Costi Ionita in finala de sambata asa ca..no comment!Acelasi "show" plictisit si banal si evident eterna virgina a Romaniei (asta n-a fost ideea mea) Alina Sorescu.De data asta si-a schimbat costumatia dar fara vreun rezultat.Sunt foarte curioasa sa vad cine va merge in Rusia.Dar mai e putin pana sambata si vom afla cu totii cine ne va reprezenta tara (fie vorba intre noi sper sa nu fie Costi Ionita).
See ya!

1 comentarii:

ana maria spunea...

Eu nu am urmarit nici o semifinala si nu stiu daca am pierdut ceva. Nu mai zic nimic de Alina Sorescu, deja ma doare mintea...sambata o sa incerc sa ma uit la finala si sper ca sa ne reprezinte cineva care merita. Ma bucur ca saptamana asta ai ales-o pe Nadia Comaneci ca femeia celebra a saptamanii. Imi place mult, este o femeie care stie sa lupte, o femeie cu picioarele pe pamant si nu a uitat de unde a plecat.