Cate putin din toate

on 9 februarie 2009
Hello!Ce mai faceti?Sper ca toata lumea e bine, sanatoasa.Eu in ultimele zile am fost cam plictisita, am lenevit ba pe la calculator ba pe la televizor si totusi am reusit pe vremea asta tare schimbatoare sa ma plimb putin si prin parc.A fost soare in ziua respectiva, foarte cald si iesirea mi-a prins bine.Am mancat vata de zahar (e printre preferatele mele in materie de dulciuri) si am stat pe o banca.A fost placut sa aud pasari in jur, sa vad mult verde in jur si cer senin.Nu am scapat nici de momente mai putin placute cand un baiat, celebru probabil la el pe scara blocului, insotit de cateva fete care il sorbeau din priviri si radeau si la cel mai neinsemnat gest al acestuia probabil din "admiratie" a tinut mortis sa se faca remarcat prin felul in care mi s-a adresat si mie si celorlalte persoane din parc pe langa care trecea.Trecand peste "incident" a fost o zi frumoasa.

Si se apropie deja celebra zi a indragostitilor pe 14 februarie...hmm o ocazie buna pentru unii sa mai faca bani din orice chestie pe care scrie "I love you".Parca vad deja baietii cu flori, plasute de cadouri cu maimutoaie de plus, fete imbracate frumos, gatite ca de sarbatoare, dragoste si veselie peste tot.Mda...nu sarbatoresc Sf. Valentin pentru ca de obicei tin sarbatorile din calendar nu pe cele importate de pe la altii si in plus poti sa-ti declari iubirea in toate zilele anului.Dar stiu ca in ceea ce priveste ziua asta parerile sunt impartite asa ca ...

Ca tot va spuneam ca zilele astea am redescoperit televizorul am si vazut cateva emisiuni, de fapt bucatele de emisiuni, ca nu as suporta atat. Am vazut 3 minute maxim din "La sueta cu Bahmu'" in care Adriana Bahmuteanu ii adusese invitatei Nikita in emisiune un tomberon, chipurile dupa modelul Dan Diaconescu. Nu am inteles de fapt care era hazul pentru ca oricum pe Nikita n-o misca nimeni de pe canapea si cu atat mai putin nu s-ar fi lasat "aruncata" la gunoi, mai mult ea declara sus si tare ca e o femeie gravida si ii e rau si trebuie tratata ca atare.Dar daca era o femeie insarcinata cu problemele specifice de ce nu statea acasa?Pai parca ei nu-i place la televizor...Cat despre gazda, cred cu tarie ca si-a gresit cariera, femeia asta nu stie decat sa ia pe oricine prinde la misto pentru ca ei n-are nimeni ce sa-i faca.E nepoliticoasa, are un limbaj nepotrivit si invitati pe masura.

As fi vrut de ceva timp sa vorbim despre revistele cu cadouri.Stiu sigur ca ati cumparat cel putin o data o revista doar pentru ca avea o agenda frumoasa sau un breloc drept cadou.Eu am facut asta si recunosc ca de multe ori cadourile de la reviste sunt interesante.Cred ca acum toata lumea vede reclamele la tv sau pe net la revistele respective si a doua zi e la chiosc dupa ele.Nu stiu daca e bine sau rau, e clar ca pentru cei care si-au obisnuit cititorii cu micile atentii, nu prea e bine, de fapt nu stiu exact cum se procedeaza,dar cred sigur ca daca revista nu are cadou nu prea se cumpara .O sa ma lamuresc si va spun.

Saptamana asta, femeia celebra este Madonna. Personal nu sunt o fana a cantaretei, imi plac cateva melodii, dintre cele mai vechi (Take a bow, Power of goodbye, Like a virgin, etc) dar o admir pentru felul in care s-a metamorfozat de-a lungul anilor. Si mai cred ca Madonna e mai mult o imagine decat o cantareata pentru ca am auzit persoane care au fost la concertele ei si care au fost dezamagiti de felul in care canta live. Dar e o femeie celebra , cu toate astea.See ya!

1 comentarii:

ana maria spunea...

Hmm cate subiecte intr-o singura postare. Incep cu Miami ink normal (nu sunt chiar asa de ciudata,nu?)..ma bucur ca ii urmaresti si tu, eu sunt deja fana declarata!
Ma bucur ca ai profitat cat de cat de vacanta asta si abia astept sa te vad sa mergem impreuna la o plimbare in parc..Cat de emisiuni, nu am vazut niciodata emisiunea lu' Bahmuteanca si cred ca daca m-as uita as adormi in primele minute...mai bine ma uit la orice altceva pe euforia de ex. si ce naiba o tot invita lumea pe Nikita?
De reviste ce sa mai zic? ma stii ca sunt vanatoare de reviste si mai ales cu cadouri si pe de o parte mi se pare normal ca astfel de reviste sa ofere si un mic stimulent, anii la rand le-am cumparat, meritam si noi mici recompense.
Madonna..sincer mie imi place imaginea ei de la inceput, tanara, sexy si foarte neconformista. In momentul de fata ce a ramas de Madonna este doar imaginea ei care vinde foarte bine ca in rest melodiile nu mai sunt cine stie ce...
Imi e dor de tine deja..abia astept sa te vad sa mai povestim!