Indiferenta chiar ucide!!!

on 5 februarie 2009
Se intampla din nou sa auzim inca un caz de neglijenta medicala care duce la moarte.Pana cand? Cum e posibil ca un medic sa nu intrebe o femeie care se afla in fata usii cabinetului lui, ce are? Si vorbim de un spital de urgenta.Se intampla din nou de data asta in Satu Mare.E strigator la cer sa vezi in anul 2009 oameni care mor din cauza medicilor care ar trebui sa-i trateze, sa-i ajute si sa le aline suferinta.E trist dar adevarat...Pentru ca vorbim de un spital din Satu Mare sunt oarecum in "cunostinta de cauza" pentru ca am avut de-aface cu acest spital...din cauza unei crize de spasmofilie pe care doctorul a "diagnosticat-o" drept alergie la un medicament.
S-a terminat si sesiunea, pentru mine cel putin..Am vacanta dar nu pot profita asa cum mi-as dori de ea din mai multe cauze. Tocmai azi cand ieseam de la ultimul examen am observat in oras ca au "rasarit" cateva cutii cu ziare gratuite.Probabil sunt deja de ceva timp in orasele mai mari dar la noi e inca o noutate.Cu toate astea acele cutii s-au transformat rapid in cosuri de gunoi, ziarele dispar cat ai clipii si in curand vor disparea si ele sper ca nu cu stalpi cu tot.Mentalitatea oamenilor nu se schimba de la o zi la alta asa ca daca educatie nu e nimic nu e.
Pentru ca gimnastica ramane indiferent de vremuri, pasiunea mea, am realizat un filmulet (acum ceva timp) care sper sa va placa, legat evident de sportul meu preferat.See ya!

2 comentarii:

ana maria spunea...

Ce za mai zic Cris de indiferenta, ieri am vazut in Bucuresti un om cazut pe strada si nimeni nu ii oferea un ajutor si ambulanta a venit abia dupa 15 min. Asa se moare mai nou la noi in tara, se moare cu zile.
Cat despre ziarele astea oferite gratuit...daca la noi ceva vine gratuit automat romanu treb sa ia mult, sa profite la maxim desi nu stiu ce naiba poti sa faci cu atatea ziare. Vad ca nu te lasi, imi place pasiunea ta pt gimnastica. Felicitari pentru filmulet!

Raluca spunea...

Superb filmuletul:X:X.....melodia mi-a adus aminte de emotiile pe care le-am avut in timp ce isi facea Sandra solul la Beijing.