Gimnastica si reclamele

on 30 septembrie 2009













Lia Parolari









Nadia Comaneci si Nastia Liukin pentru Adidas




Sandra Izbasa








3 comentarii:

Flavia spunea...

Sportivii din alte tari sunt rasplatiti cu multe milioane de dolari pentru aparitiile lor in reclame. Din pacate, la noi nu se poate spune acelasi lucru, desi avem sportivi mai buni, in multe cazuri.
Sa luam cazul Nastiei, cica ar fi mers dupa Olimpiada in tara si a facut 10 milioane de dolari din reclama. Cu campioanele noastre ce s-a intamplat? Nimic, nici macar nu sunt rasplatite pentru performantele sportive, ce sa mai vorbim de alte recunoasteri.

Cris spunea...

Asa e, din pacate.E trist ca la noi acesti sportivi nu sunt rasplatiti pe masura muncii depuse. Si nu cred ca gimnastii ar refuza astfel de oferte, din pacate nu e nimeni interesat...

OVIDIU spunea...

problema e ca gimnastica nu vinde! incanta, fascineaza dar nu vinde. nu are expunerea altor sporturi. Asta la noi. Poate pentru ca nu e cineva suficient de carismatic incat sa se impuna de la sine. sa poata vinde de la biscuti la masini de spalat.
ori pentru asta trebuie nu doar sa castigi titlul absolut la olimpiada ci si sa ai in spate o armata de impresari si PR-isti. in "dulcele stil" american. al Liukinei.